wtorek, 20 września 2011

Jak rysować ?

       Jako mały przerywnik w przyswajaniu wiedzy o perspektywie, zamieszczam kilka moim prac. Są one odpowiedzią na temat 'miejsce i czas' i potwierdzeniem teorii, że emocje mają ogromny wpływ na naszą twórczość. Zawirowania w różnych sferach życia, pora roku, ludzie nas otaczający (mimo,że wielu z nas zaprzeczy) decydują o charakterze powstałych rysunków.


     rys. mojego autorstwa


       Cykl na ten temat powstał na przełomie jesieni i zimy i uważam, że jest odpowiednim przykładem tego, co w rysunku stanowi sedno...

Marzeniem każdego 'artysty' jest, aby jego prace wzbudzały emocje. Aby tak się stało, autor musi przelać na papier swoje uczucia, zupełnie jak pisarz który zaczyna pisać swą powieść, poezję czy romans, rysujący stawiając pierwszą kreskę, zaczyna swą opowieść...





                                                                   rys. mojego autorstwa



 rys. mojego autorstwa



rys. mojego autorstwa



rys. mojego autorstwa

Ciekawa jestem, czy takie podejście do sprawy mam tylko ja i czy te prace wzbudzają w innych emocje takie jak we mnie...



rys. mojego autorstwa


Jakie emocje wzbudzają w Was te prace?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz